2015. augusztus 12., szerda

Rossz hír + blogajánló

Sziasztok! Sajnos rossz hírrel kell szolgálnom nektek. Nemrég kitettem azokat a fejezeteket, amelyek eddig készen voltak, viszont többet már nem tehetek értetek. Az eredeti blog 2015. 08. 04. - én véglegesen bezárt. Az okáról nem írt semmit az író, és akárhogy próbáltam meggyőzni hajthatatlan volt. Megköszönte, hogy olvastuk, lefordítottuk és szerettük a sztorit, de ő ezt bizonyos okok miatt abbahagyja.

Én pedig nagy-nagy bocsánatkéréssel tartozom az eltűnésem miatt. Sok dolog közbejött így a nyárra meg minden, de azért amíg megvolt a blog én közben fordítgattam a háttérben mint láthattátok. Nagyon sajnálom!

Most viszont egy ismerősöm új blog fordításába kezd, ami nagyon ígéretesnek tűnik, szeretném nektek ajánlani. Ha van kedvetek, nézzetek be. ---> Leírhatatlan - Harry Styles Fanfiction /magyar/

A blogot nem fogom törölni, továbbra is láthatóak lesznek a fejezetek, ha valaki szeretné még olvasgatni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése